Saturday 30 July 2011

[Lovers India] Meri Duniya....


Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin
Meri Jaan Mein, Teri Jaan Hai
Hoo, Saathi Mere
Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin
Meri Jaan Mein, Teri Jaan Hai
Hoo, Saathi Mere
Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin...
Palkoon Mein Tere Roop Ka, Sapna Sajaa Diya
Pehli Nazar Mein Hi Tujhe Apna Banaa Liya
Hai Yehi Aarzoo, Har Ghadi Baithi Raho Mere Saamne
Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin...
Aankhon Ke Raaste, Mere Dil Mein Utar Gayee
Saanson Mein Tere Jism Ki Khushboo Bikhar Gayee
Har Jagah, Raat Din, Pyaar Se
Main Jaaneman Tera Naam Loon
Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin
Meri Jaan Mein, Teri Jaan Hai
Hoo, Saathi Mere
Meri Duniya Hai, Tujh Mein Kahin
Tere Bin Main Kya, Kuch Bhi Nahin... ..
 
 
 
 

-- 
 

Vikas
08054114343

Secret to be happy- "Forget your own sadness by creating a little happiness for others, because when you are good to others, you are best to yourself".

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "Lovers India" group.
To post to this group, send email to loversindia@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
loversindia+unsubscribe@googlegroups.com
http://groups.google.co.in/group/loversindia

No comments:

Post a Comment